tirsdag den 24. juni 2014

Soveværelseinspiration





Jeg er så heldig at have en sød kollega,
som forærer mig de fineste, fineste duftende roser.

Og den ene sætter jeg på mit sengebord i soveværelset,
så det er det første jeg dufter om morgenen, når jeg vågner,
og det sidste jeg dufter om aftenen inden jeg falder i søvn.

Nu er sæsonen snart ved at være ovre for hans fantastiske roser,
men hold op, hvor har jeg nydt de velduftende små mirakler.

I går havde han sågar gravet én af planterne op til mig.

JEG GLÆDER MIG TIL AT SE DEN BLOMSTRE NÆSTE SOMMER,
SÅ HAR JEG MIN HELT EGEN DUFTENDE ROSENPLANTE
LIGE UDEN FOR DØREN.








Sengetøjet fra Casa De Luxe er helt fantastisk at sove i.
Meget, meget blødt, og jeg elsker de gyldne farver.

Et rent, lyst og velduftende soveværelse er det bedste jeg ved :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar