fredag den 20. juni 2014

En dejlig fødselsdagsmorgen




var det for Sofie-pigen i morges.
Hun vågnede allerede kl. 4.30,
og var heeeelt frisk til at starte sin fødselsdag :-)


Hun måtte dog vente til kl. 5.30,
da vi lige måtte vente på at Christian og kæresten Emma kom.
De havde nemlig sovet hos Emma i nat,
og ville jo gerne være med til at fejre Sofie med sang og flag :-)





Fødselsdagsmorgenbordet havde jeg dækket i går aftes inden jeg gik i seng,
så det var kun at sætte morgenmaden frem,
så var vi klar :-)


Må have været træt, da jeg dækkede op,
for jeg havde kun fået dækket op til 4 og vi var jo 5,
så hurtigt måtte en femte findes frem.







Ha-ha, kan se at jeg har glemt at fjerne dækslet til kameraet.
Pynter ikke ligefrem :-)








Mine fine pæoner i sart lyserød,
som jeg købte i Roskilde i lørdags,
blomster først nu.
Meget passende, synes jeg.








Det var ikke ligefrem strålende solskin,
vi vågnede til i morges,
og lyset over bordet måtte derfor tændes.


Her Christians søde kæreste Emma, 
og Sofie, som er i gang med at pakke gaver op
efter vi havde vækket hende med fødselsdagssang og flag.








Sofie ELSKER at pakke gaver op.
Ofte hjælper hun os andre i familien med at pakke vores op til fødselsdage :-)








Fine, fine Christian en aneeeeeelse træt,
ligesom os andre,
men SELVFØLGELIG ikke Sofie :-)








Helt fra USA kom Rudolf.
Og blev Sofie lige glad for det lille bamsedyr?
DET GJORDE HUN.


Sofie har L Æ N G E ønsket sig Rudolf fra Build-A-Bear,
men da det er en sæsonvare, var det umuligt at få fat i en i Danmark.
Vi måtte derfor købe den i USA,
så den har været på en L A N G rejse for at komme hjem til Sofie :-)


Men det var det værd.
Hun blev simpelthen så glad for den :-)








Fik taget nogle dejlige billeder af mine to guldklumper.










Selvom der er 12 år imellem dem,
er de MEGET knyttet til hinanden, de to :-)



Det er dejligt.








Sofie med én af hendes fødselsdagsgaver.
En fiiiiin buksedragt i leopardmønster fra Lindex i Sverige.






Her sidder de to og hyggesnakker inde i stuen,
inden Sofie skal i skole.
Med fødselsdagskage, selvfølgelig.
Pyntet med flag og diverse fiiiiint dekorationspynt.


Dagen startede således rigtig dejligt for fødselsdagsbarnet :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar