lørdag den 14. juni 2014

I dag gik drømmen endelig i opfyldelse





for min lille Sofie-pige.

I dag fik hun nemlig endelig hul i ørene, som hun har ønsket sig de sidste 2 år.

Havde egentlig lovet hende det allerede sidste sommer,
men så kom vi for tæt på sommerferie, og valgte så at udskyde det.
Jeg troede nemlig at man ikke måtte bade flere uger efter,
at man havde fået lavet hullerne,
men det er altså kun et par dage, man ikke må :-)

Bagefter gik det i glemmebogen,
lige indtil i dag.

Og nu skulle det så være.




 


Sofie var en anelse nervøs for, hvor ondt det ville gøre,
og var derfor ikke heeeelt tryg ved situationen,
da hun blev placeret i stolen :-)
Men fast besluttet var hun på, at NU skulle det ske.
Og så havde hun også for en sikkerheds skyld taget ynglingsbamsen med,
så den kunne trøste hende, hvis hun blev ked af det.
Og med mor's hånd i hendes var hun klar!

  

Og sandelig om det så ikke skete :-)
Billedet ovenfor er taget umiddelbart efter det første hul blev lavet.


  

Og her er begge huler 'i hus'.

Åhhh, Sofie var såååååååååååååå glad.


  

Og også meget stolt, for 'det gjorde ikke særlig ondt. mor'.




Og mor MÅTTE jo lige tage et par billeder igen, da vi kom ud fra butikken 
af hendes meget dygtige pige med flotte huller i ørene.






Inden turen gik i strakt galop hjem for at hente badetøj med mere,
inden hun skulle hjem til en veninde,
måtte vi lige gøre holdt ved ynglingsblomsterbutikken i Roskilde,
og købe fine, fine pæoner med hjem. 




Det var lige her i den hvide bygning, man kan skimte bag planten,
at Sofie kort forinden havde fået lavet sine fine huller i ørene.

På vej tilbage til parkeringspladsen,
faldt jeg over et par super fine sommerbukser,
som jeg MÅTTE have med hjem.

Vender tilbage senere med billeder :-)
Og vender SELVFØLGELIG også tilbage med billeder af min nye fine plakat,
som jeg var ude at købe en ramme til i går.

Er blevet SÅ FLOT!

Vi ses



Ingen kommentarer:

Send en kommentar