søndag den 15. juni 2014

Buongiorno miei amici







(godmorgen mine venner)
til endnu en dejlig solrig morgen.


Så er der kun 4 uger til sommerferien starter,
hvor turen i år går til Italien.
Så der øves lidt italienske gloser i det lille casa :-)


Vi har jo haft et helt fantastisk vejr længe her i Danmark.
Håber at det holder næste uge med,
hvor vi holder fødselsdagsfest for Sofie, både fredag og lørdag :-)





Lovede jo at vende tilbage med billeder af min FINE plakat,
som i fredags kom op at hænge i en hvid ramme.
(I ved den plakat, som jeg så på bloggen @MyCasa.
Åsa var så sød at fortælle mig, hvor jeg kunne købe den).

Og jeg MÅ sige, at jeg er meget tilfreds :-) :-) :-)

Den er nøjagtig lige så flot i virkeligheden,
som på de billeder, jeg havde set af den.

Og den passer PERFEKT ind i min stue.

Kunne ikke lade være med at forsøge mig med forskellige stille billeder :-)


 






Udsigten fra en af vinduerne i stuen.
Elsker at kunne kigge ud på alt det grønne i haven.

Det GØR altså noget ekstra for rummet.




Min fine gamle kommode,
som jeg valgte at male matsort sidste år i januar måned.
Og den blev SÅ flot,
og passer meget bedre ind i stuen nu.




Sørme om der ikke er kommet en ny elefant til samlingen :-)

Købte den på loppemarked for nogle uger siden til ingen penge.
Jeg ELSKER elefanter, og håber at få en STOR samling  :-)





2 kommentarer:

  1. Åh Jeanette, den passade ju alldeles fantastiskt fint där hemma hos dig. Supersnyggt!
    Ha en härligt söndag:)
    Kramar Åsa

    SvarSlet
  2. Tak, Åsa :-) Synes også det blev helt godt. Nu skal jeg blot have flere billeder op på væggen. Det er jo supersnuggt hos dig. Joooo, jeg er VÆLDIG inspireret af dit hjem, som du ved :-)
    Også dejlig søndag til dig.
    Kram Jeanette

    SvarSlet