søndag den 1. juni 2014

Miniferie går på held






De 4 dage gik jo vældig, vældig stærkt, og nu går min lille miniferie på held,
og det er atter hverdag i morgen med arbejde og skole.

Sikke nogle dejlige dage det har været.
Jeg har nået meget og set både familie og venner.
Dejligt, dejlig, dejligt.







 



I morges startede dagen rimelig tidligt med besøg hos min mor.
Det tog et par timer før jeg var heeeelt vågen, for det blev sent i går inden vi var hjemme fra skovløbet.

OG JEG LØB FOR FØRSTE GANG 2 KM I TRÆK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Såååå flot af mig, er det :-) :-) :-)

Det er ikke nogen hemmelig, hverken blandt familie eller venner,
at jeg ikke ligefrem er en sportskvinde, og dermed heller ikke i speciel god form :-)
Siden jeg fik kørekort, har jeg virkelig ikke cyklet særlig meget,
og løb har virkelig aldrig sagt mig noget.

Men, men, men
man har et standpunkt til man tager et nyt,
og nu er jeg altså nået i en alder, hvor jeg bliver NØDT til at gøre noget,
og det nemmeste - og hurtigste - er at komme i form ved at løbe.
Jeg har nu i 2 uger fulgt et løbeprogram,
som efter 11 uger vil gøre mig i stand til at løbe 5 km i træk!!!
Jeg glæder mig til at kunne løbe uden at føle at det er en KAMP,
for puhhhhhhhh, hvor ER det hårdt!!!

Nå, men jeg vågnede så langsomt i morges, og kom i omdrejninger.
Sofie, min mor og jeg gik på loppemarked,
og senere sluttede af med kaffe hos min mor,
hvor også min lillebror Frank kom forbi og hilste på.
Så hyggeligt :-)

Jeg nåede lige hjem og så var det afsted igen over til Marlensen til en kop kaffe og hyggesnak.
DEJLIGT med en hyggedag sammen med mennesker man holder af.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar