onsdag den 4. juni 2014

FERIE!!!!!!!!!!!!!!!






Så er der pinseferie i la casa
jubiiiiiiiiiiiiiiiii

5 dages sammenhængende fridage er jo skønt,
og skal selvfølgelig nydes i fulde drag :-)











Billederne er taget med iphonen her i morges.

Jeg er så glad for min fine, fine lyse krukke fra Broste,
og synes ikke engang at den behøver at være plantet til,
for at være smuk.

Minder rigtig meget om de krukker,
som den fantastiske blog HoneypieLivingetc
anvender i hendes smukke, smukke billeder.

Går og venter på min fødselsdagsgave fra min mor,
som er på vej fra Sverige.
Kommer til at pynte så fint.

Bliver såååå spændende.



2 kommentarer:

  1. Hej Jeanette
    Det bliver kun Kristian der tager til Sjælland denne gang og han orker slet ikke hente blomsterkrukker, haha. Vil du evt. sende dem til mig? Skriv til mig på sabinathomsen@ofir.dk, så finder vi ud af betaling osv :)

    SvarSlet
  2. Det kan vi sagtens finde ud af :-) Jeg har skrevet en mail til dig.
    Kram
    Jeanette

    SvarSlet