torsdag den 12. juni 2014

Vil du se











hvor jeg var i tirsdags :-)

Jeg var et smukt sted - et meget smukt sted - sammen med gode kolleger.
Hos en god, varm og dejlig kollega.

Udsigten tog helt vejret fra mig.
Så smukt.









 
 


 









På denne badebro lige neden for huset
sad jeg og dyppede tæerne i vandet.
Sammen med en kollega, og med et glas rødvin i hånden.
Det KUNNE ikke blive meget bedre :-)
Slet ikke.






Har man lyst til en lille tur på vandet,
så ligger der selvfølgelig en kajak klar,
og én, to, tre, så er du på vandet.

Jamen, altså.
Jeg siger jer.
Sikke et liv, der leves her :-)
Ja, JEG behøvede ikke at rejse ud i verden.
Jeg ville blive HER.
Lige HER,
og ikke røre mig ud af stedet.

Men de to mennesker der bor her,
er oven i købet de rene globetrotter.
De rejser mange gange i løbet af året.
Til de mest fantastiske steder.

Jo, de forstår at få det maksimale ud af livet.
Og det er præcis dét man skal!!!
Lev livet og nyd hvert sekund.
Og hvad kan man andet i disse omgivelser.

Smukt, smukt, smukt.

Og ved du hvad?
Det samme gør sig gældende indenfor.

Flot og personlig indretning.
Smukke, smukke møbler, flotte malerier og billeder.
Masser af grønne planter.
Smukke planter.

Alt, simpelhen alt, var smukt.
Det er ikke et hjem, man ser hver dag!
Og jeg elsker det!


   



Og her ser i hende :-)
Min søde, dejlige og altid hjælpsomme kollega.

Det er hende, der bor her, sammen med hendes mand.
I disse smukke omgivelser, og i dette smukke hus.

A dream come true.



1 kommentar:

  1. Fantastic beat ! I would like to apprentice whilst you amend your site, how could i subscribe for
    a blog site? The account aided me a acceptable deal.
    I have been a little bit acquainted of this your broadcast
    provided bright transparent idea

    my blog :: soundcloud downloads

    SvarSlet