onsdag den 25. juni 2014

Lørdagen, der gik så stærkt






Sofies fødselsdag om lørdagen var planlagt som en picnic umiddelbart efter ridestævnet,
som fødselsdagsgæsterne også var inviteret med til.

Vi havde fundet stedet, og alt var gjort klar,
men desværre spillede vejret os et puds,
så vi måtte ændrer planerne,
og i stedet holde det hjemme.

Inden vi tog afsted var bordet derfor gjort klar.
Jeg elsker at dække fint op,
og Sofie havde bestemt farverne på bordet,
så vi var begge fornøjet, da vi tog afsted :-)











Sofie og hendes søde veninde Caroline,
der puster ud efter opvisningen.


  

Og så var det tid til præmieoverrækkelse,
og fællesfoto.




Sofie pakker spændt gaver op,
og min lillebror Martin ser på.




Her ser I søde Tine og min søde mor.




Min mor



og min svigermor :-)


Det blev alligevel en god dag,
og selvom Sofie i første omgang var lidt skuffet over,
at picnic'en ikke blev til noget.
Men sådan er det,
vi kan ikke bestemme over vejret,
og SLET IKKE i Danmark :-)

Måske vi kan gøre det næste år.
Vi får se.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar