onsdag den 6. november 2013

Kom i julestemning med filmen 'Tre nødder for Askepot'




Den er bare såååååååå god :-)


Jeg kan huske da jeg så filmen første gang. Jeg har været 8-9 år gammel, og var hjemme hos en veninde, som boede én vej fra mig. Vi var vist 4 piger, der sammen sad limet ved skærmen og sukkede over den helt fantastiske film :-), og den gjorde så stort et indtryk på mig, at jeg ikke har glemt den siden, og sørme om jeg så ikke ved et tilfælde finder den på youtube!!!!






Tak og lov for youtube, hvor KAN man finde meget godt der.


Filmen, som er tjekkisk, bliver åbenbart genudsendt i julemåneden i en del lande, bl.a. i Tyskland og Norge, men øv, øv, ikke her i Danmark.


MEN nu kan jeg se den lige så tit jeg vil, og jeg vil HELT SIKKERT se den sammen med Sofie-pigen, det er helt sikkert!


Håber også I vil nyde den :-)


God fornøjelse.

15 kommentarer:

  1. OMG!!!!
    Jeg så den altid sammen med min søster, da vi var børn! Elsker elsker elsker den!
    Har ikke kunne finde den i mange år, selvom jeg tit har prøvet, og altid har den i hovedet. Men jeg vidste ikke det var tjekkisk indtil nu (hvilket er grunden til jeg aldrig fandt den)-
    Linket her får min søster! ;)

    Tusind tak :')

    SvarSlet
  2. JA, ER det ikke bare en SKØN film :-) Jeg vidste altså heller ikke at den var tjekkisk. Måske fordi der var dansk tale? Jeg ved det ikke, men JEG blev også super, super glad, da jeg endelig fandt den :-)
    Dejligt at jeg også kan glæde andre med den.
    God fornøjelse :-) :-) :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlet
  3. Ihhh - har lige siddet og fortalt mine piger om den - den skal helt klart genses, bedste udgave af askepot💜

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er HELT enig og har også set den med min datter :-)

      Slet
  4. Er den stadig til at finde med dansk tale? �� Jeg leder og leder.

    SvarSlet
  5. Nej. Jeg har kun kunne finde den med norsk tale :-)
    Mh
    Jeanette

    SvarSlet
  6. Den kan købes på Laserdisken med engelsk undertekster. jeg er 52 år og jeg har lige præcis de samme minder som dig. Jeg har aldrig glemt den, og glæder mig til at gense den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nææææ, er det rigtigt!!! Så må jeg da vist lige have fat i den, tænker jeg :-) Tak for tippet :-)
      Uhhh, ja, det var altså en dejlig tid, den barnedom i 1970'erne :-)

      Slet
  7. Kære Jeanette!
    Jeg brugte flere timer i går aftes på at finde denne film - jeg husker den nemlig også fra min barndom - og kom i nat pludselig i tanke om de tre nødder/agern. Så nu bliver rengøring og andre konfirmationsforberedelser sat på stand by, for mor skal se film ��! Og så skønt at se, at jeg ikke er den eneste, der kan huske filmen!

    SvarSlet
    Svar
    1. FANTASTISK FILM :-) Håber du nød den - OG nåede alle forberedelserne til konfirmationen :-)
      Kh
      Jeanette

      Slet
  8. Fantastisk film som jeg har elsket siden jeg så den første gang i min barndom... <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    SvarSlet
  9. Jeg har altid elsket at se filmen, og en dejlig og fantastisk film, som man aldrig bliver træt af at se 😘😘

    SvarSlet
  10. Do you Need Instant Loan from $2,000 to $50,000,000.00 with no collateral required and receive a no obligation loan approval.We welcome the opportunity to show you how effective we are at helping our clients obtain the money they need to succeed. Our professional staff is available for a Free Consultation.At Patiala legitimate company Pvt , contact us now 2% interest rate, both long and short term cash reply to us (Whats App) number: +919394133968 patialalegitimate515@gmail.com 
    Mr Jeffery

    SvarSlet
  11. HELLO VIEWERS

    TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN $300,000.00USD FROM A FINANCE COMPANY LAST WEEK Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    Do you need a loan to start a business or pay your debts {Dr.Benjamin Scarlett Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine with a loan finance. Get your Blank ATM card or CREDIT CARD deliver to your doorstep that works in all ATM machines all over the world with the help of BENJAMIN LOAN FINANCE the ATM cards can be used to withdraw at the ATM Machines or swipe, at stores and POS. they give out this cards to all interested clients worldwide, If you need a loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Email drbenjaminfinance@gmail.com

    THANK YOU ALL

    SvarSlet
  12. Helt fantastisk ♥️man må se den for at forstå 💖
    Elsker den her film ♥️ Ingen jul uden denne film..vakker og musikken lige så.
    Jeg kan se den på NRK da jeg er norsk statsborger...og you tube ♥️

    SvarSlet