onsdag den 11. juni 2014

Dagen derpå :-)






Sikke en fantastisk eftermiddag og aften jeg havde i går :-)

Sammen med søde kolleger, fantastisk mad og virkelig god rødvin,
og ikke mindst foregik det i det mest fantastiske hjem.
Lige ved vandet - og det var virkelig lige ned til vandet!!!!
Med egen trappe fra haven og ned til fjorden.

En kollega og jeg listede ned og satte os på badebroen,
dyppede tæerne i vandet og nød et glas rødvin.

For vejret var fantastisk i går.
Dejligt, dejligt varmt, og solen skinnede fra en skyfri himmel.
Sååååååååååååå godt :-)

Sådan skulle man have det hver dag, ikke?






  


Min buket med langstilkede pinkfarvede pæoner, som står på spisebordet, kan snart ikke mere,
men de har sandelig også holdt sig godt.
Købte dem forrige lørdag, så det må man sige er flot.






Og se mine smukke kaffe-/tekopper i guld!
Elsker dem.
Bliver nok mine nye ynglingskopper, tror jeg :-)





I aften bliver det tidligt i seng.
Sengen kalder.
For jeg er træt.

Jeg kom sent hjemme fra arbejde i dag,
så nu trænger jeg til at slappe af, og komme tiiiiidligt i seng :-)

Vi ses.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar