fredag den 27. juni 2014

Fredag og puder i hus





Så blev det freeeeeeeeeeedag,
og jeg har glædet mig til denne dag.

Der er intet som weekender, vel?

 Og jeg har haft travlt den sidste times tid
med at sy to nye puder til stuen.



Jeg synes stuen trængte til lidt fornyelse,
og hvad er nemmest end at sy nogle nye puder.




Synes det er blevet så fint,
og passer rigtig godt ind.




Stoffet er købt i Stof og Stil i Roskilde.
Kostede ingenting - kun kr. 49,95 pr. meter.
Så det må siges at være en meget billig fornyelse :-)




Ingen er vist i tvivl om 
at jeg er vældig, vældig glad for min nye plakat.




Har taget SÅ MANGE billeder af den i de sidste mange indlæg,
så nu MÅ jeg prøve at holde en pause.

Men det er svært,
for den er så fin.
Tror aldrig, jeg bliver træt af den.


Nu er det snart tid til at hente Sofie, 
som er til fødselsdag, 
og bagefter henter vi en af hendes veninder,
som skal sove her til i morgen.

Håber også at I får en dejlig, dejlig fredag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar