lørdag den 28. juni 2014

En formiddagstur til Roskilde






Smukke hvide duftende liljer fulgte med hjem,
da Sofie og jeg var et smut i Roskilde i dag.

Købte dem i min ynglings blomsterbutik,
der ligger midt på Algade,
og som jeg ALTID skal forbi,
når jeg er i Roskilde.





Jeg elsker at gå igennem Roskilde,
og kan ofte ikke lade være med at tage billeder af den smukke by
med de gamle gader og stræder.

Billederne her er taget omkring Roskilde Domkirke,
som er et af Roskildes smukke vartegn.






Lige netop i dette smukke gamle historiske hus,
beliggende lige over for Roskilde Domkirke
bor en tidligere kollega.

Var inde og besøge hende i starten af december 2013,
og jeg siger jer: 

Hun bor SÅ SMUKT, 
og har den mest fantastiske havestue, I kan forestille jer.




Udsigt fra porten til Roskilde fjord.


Nu er det snart tid til fødselsdag i familien,
så vi måtte hellere begynde at gøre os klar.

Há en fantastisk lørdag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar