tirsdag den 17. juni 2014

En plante fra svigermor





Denne fine grønne plante fik jeg af min svigermor den anden dag.

Jeg tror det er en kaktus,
meeen er ikke helt sikker :-)

Jeg kan godt lide kaktusser.
De skal kun have lidt vand én gang om ugen.
Liiige mig.

Nu står den her.
I min fine krukke fra Broste.

Men fin er den, synes I ikke?









Denne uge er meget hektisk,
og slutter jo af med fødselsdagsfest for Sofie både fredag og lørdag.

Forberedelserne er i fuld gang.
Sofie har bestemt sig for at farverne på bordet skal være sart lyseblå og sort :-)
Så det er det vi arbejder på.
Lige nu.

Men jeg er liiidt træt i dag, så det går ikke så hurtigt, som det plejer.
Skal også lige slutte aftenen af med at få noget arbejde for hånden,
så alt er klar til møde i morgen.

Når det nok, når det nok :-)
Alt sammen.
Det plejer det jo - heldigvis :-)

Vi ses.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar