fredag den 6. juni 2014

Gooooooodmooooornings







Tidligt oppe og nyde en ny dags begyndelse.

Sofie er lige cyklet afsted til skole,
Christian og Henrik er på arbejde,
så det er bare moi og hundevapsen, som er hjemme nu.






Mine flotte, flotte bestlite væglamper,
som jeg er så glad for.
Fik dem i julegave, og er sikker på at jeg ALDRIG bliver trætte af dem.

Svigermor har købt en magen til, blot i hvid.
Den hænger ved lænestolen og giver et godt lys, når hun skal læse.

Jeg kunne også godt tænke mig en hvid bestlite væglampe til stuen.
Vil se super godt ud sammen med min fødselsdagsgave fra min mor,
som DESVÆRRE kan tage 1-2 uger inden den kommer fra Sverige!!!!
Så langt er der da heller ikke, tænker jeg, at det kan tage flere uger med posten.

Nå, jeg må blot væbne mig med tålmodighed.




De her to smukke roser dufter himmelsk, og står lige ved siden af mig på mit sengebord.
Er skønt at falde i søvn til og ligeså skønt er det at vågne om morgenen,
og det første man registrerer er denne duft.
Virkelig luksusfølelse :-)

Fik dem i går af en sød kollega.

Nå, nu vil jeg gribe dagen.
Vi ses.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar