søndag den 8. juni 2014

Sommerbilleder fra haven







Vi har været så heldige med vejret i pinseferien,
så det meste af tiden er tilbragt udenfor.

Og når vejret er godt,
KAN jeg simpelthen ikke lade være med at tage kameraet frem,
og tage en masse billeder.

Denne gang blev det haven, der stod for tur.




Utroligt så meget fugle grisser!!!

Men hellere griseriet, end ingen fugle.
Jeg kan nemlig vældig godt lide fuglene i haven.

I går morges kom jeg ud på terrassen til et værre syn.
Nu har det åbenbart tid for fuglene til at 'rydde' op i deres reder,
for hele vejen langs huset - og nogle meter ud fra huset - lå en masse snask,
som de i en lind strøm havde kastet ud.
Puha, hvor så det ud og det lugtede faktisk heller ikke særlig rart :-)
Så jeg kom hurtigt ind efter adskillige hundeposer,
og fik fjernet alt griseriet, og smidt det i den store skraldespand.





Her kan man tydeligt se resterne af Sofie's 'kreationer' lavet med STOOORE farvekridt på fliserne.
Jeg kan IKKE LIDE, når hun tegner på fliserne,
men Sofie ELSKER det - simpelthen :-)




Mit rodehjørne :-)















Som man nok kan fornemme det på billederne :-)
er vores grund ikke særlig stor.
Kun på 467 kvm,
og det inkluderer både carport, forhave, og baghave,
samt et hus på 118 kvm.

Det passer imidlertid vældig godt til mig.
Jeg er til SMÅ huse og SMÅ haver :-)
Særligt i betragtning af, at jeg hverken har en havemand eller en rengøringkone ansat,
og at jeg gerne vil bruge tiden på ANDET end at ligge på knæ og fjerne ukrudt udenfor,
og rende rundt med en støvsuger indenfor.
I hver fald ikke hele tiden :-)

Huset er hurtigt og overskueligt at rende igennem,
og i haven udgør fliseterrassen og græsplænen størstedelen af arealet,
og det er bare PERFEKT - for mig :-)

Der er jo SÅ MANGE andre - og mere spændende - ting,
man kan bruge tiden på, ikke sandt.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar