søndag den 14. september 2014

Smuk firlænget stråtækt gård fra 1828






På vej hjem fra træning i dag,
kørte vi lige et smut ind på denne smukke firlænget gård fra 1828,
som ligger 1 km fra la casa.

Her var der nemlig loppemarked,
så vi da vi kørte forbi,
og vupti holdt vi ind,
og skulle liiige se, hvad der var.

Sofie og Madita's klassekammerat Oliver havde også en lille bod,
så fluks var de to veninder inde og se, hvad Oliver solgte.

Imens gik jeg ind i en anden længe,
og kiggede på alskens ting, der var til salg.
Tæpper, møbler, smykker, blomster.
Der var MEGET, og jeg kunne ikke lade være med at tage billeder
af den smukke gård.

Se bare.
















Hele gården, 
som egentlig rummer 3 separate lejligheder,
er til salg lige nu,
og du kan læse mere om gården og se flere billeder HER.

Ja, JEG ville ikke have noget imod at købe den gård,
hvis jeg havde pengene :-)
Så skulle min mor bo i den ene længe, min lillebror Martin i den anden,
og så MOI med mand og børn i den 3. længe.

Hvor fint ville DET lige være :-)


Nå, men nu er det videre i dagens program.
Vi skal ud og købe brænde til vinteren :-)
Ikke såååå spændende, men det skal jo gøres.

Vi ses.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar