lørdag den 13. september 2014

En hel fantastisk lørdag







Tjuhop, hvor dagen gik stærkt i dag,
og sikke en dag det har været :-)

Jeg nåede en hel del,
bl.a. fik jeg ryddet gevaldigt op i stuen.
Når jeg siger 'ryddet op',
er det mere i retning af 'ryddet ud' i alle mine nips og puder :-)

Så lige nu ser der sådan her ud.
Tralaaaaaaaaaaaaaaa

JEG ELSKER MINE 
FINE, FINE, FINE 
TINE K PUDER,
som jeg købte på lagersalg den anden dag.







Mine to dip die puder,
som jeg har ønsket mig længe!!!
Og en grå/lilla pude,
også fra Tine K.

Alle tre puder er 60X60 i størrelsen,
så det er nogle store fine puder. 






Jeg kan ikke rigtigt finde ud af,
om puderne skal vende vandret eller lodret,
så jeg prøver begge dele af :-)

Som I kan se har jeg endnu ikke fået hængt væglampen op.
Henrik og jeg er nemlig ikke helt enige i den sag.
Henrik synes det er en grim GAMMEL sag,
og jeg synes den er SÅ FIN.

Og lige præcist DER skal den hænge, synes jeg i alt fald :-)
(Ja, altså højere oppe på væggen, selvfølgelig :-) )
Det vil se fint ud.
Er I ikke enige??????





Og selvfølgelig hørte jeg Maxine's version af 'You don't own me',
som jeg skrev om i går i et indlæg :-)
Åhhhh, hvor jeg hyggede.
Elsker virkelig god musik.
MEGET HØJT!!!




Glampuden i guld
blev IKKE pakket væk.





Noget mindre nips,
som I kan se,
men hvor længe det ser sådan ud,
ved jeg så ikke lige.

Vi får se.

Nu er det tid til at hygge med filmen
'Mine søsters børn i Ægypten'.
En rigtig sjov og hyggelig familiefilm :-)

Há det fantastisk.

Vi ses :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar