tirsdag den 16. september 2014

Dagens






Selfies taget i morges,
inden jeg strøg ud af døren.


Det blev til mine nye ynglingsjeans fra 'Tøj Til Dig' - selvfølgelig -,
en mørkeblå bluse fra Vero Moda - købt for 100 år siden -,
sort skindbælte købt i forgårs,
sorte støvler med kinahæl, så jeg kommer liiiidt op i højden :-)
(er jo kun 160 cm højt, hvilket er MEGET irriterende!!!!)
og min fine nye sølvhalskæde
købt i weekenden på loppemarked 
for den ringe sum af kr. 20,-!!!!









Nå, ja, så har jeg jo også mit FANTASTISK FLOTTE ur fra Gucci på,
som jeg fik af Henrik og børnene,
da jeg blev 40 år.
Tsk, tsk, ja, det er jo efterhånden nogle år siden :-)
MEN DET TALER VI IKKE OM!!!!!!!!!!!! :-) :-) :-)


Jeg synes et eller andet sted
at have hørt udtrykket 'man er så gammel, som man føler sig'.
Det lyder da MEEEEEGET rigtigt, synes jeg :-)

Nu, i hvert fald :-)

Vi ses.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar