tirsdag den 18. februar 2014

En elefant kom marcherende





Jeg er SÅ GLAD for min lille elefant.
Har fået den af søde, søde Kathrin, som lige er vendt hjem efter en rejse til Uganda. 

Tænk engang at man kan lave sådan en fin figur ud af træ.
I morgen aften er jeg inviteret hjem til Kathrin og skal se billeder og høre om turen derned.

JEG GLÆDER MIG :-)




Den fineste, fineste, fineste lille træelefant i hele verden.

Jeg ELSKER den :-)

Fortsat god aften til jer alle sammen.
Håber I også har haft en dejlig, dejlig dag.


6 kommentarer:

  1. Så sød en elefant……

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak :-) Jeg er også bare såååå glad for den. ELSKER elefanter.
      Rigtig god onsdag til dig.
      Kh
      Jeanette

      Slet
  2. Hei på deg,
    tusen takk for koselig bursdagshilsen inne hos meg *smiler*

    Så fin elefant! Likte at det var i mørkt tre.

    Ønsker deg en finfin onsdag,
    jeg kjenner det skal bli godt med helg allerede, haha!

    klem
    -Maia

    SvarSlet
  3. Hei på deg,
    tusen takk for koselig bursdagshilsen inne hos meg *smiler*

    Så fin elefant! Likte at det var i mørkt tre.

    Ønsker deg en finfin onsdag,
    jeg kjenner det skal bli godt med helg allerede, haha!

    klem
    -Maia

    SvarSlet
  4. Kære Jeanette. Har købt en mørk elefant til dig - så nu kan to elefanter komme marcherende sammen :-)
    Hilsen Marlensen ;-)

    SvarSlet
  5. Ihhhhhh, hvor jeg GLÆDER MIG. Tusinde, tusinde tak. Håber I har en fantastisk ferie i Thailand. Jeg ville ønske det var mig.
    SAVNER DIG og glæder mig så meget til du kommer hjem. Du må endelig tage masser af billeder, som jeg kan se, når du igen er hjemme i Ågerup :-)
    Knus og hils Søren MANGE GANGE :-)

    SvarSlet