mandag den 15. september 2014

Jeg har en tendens til





at tage billeder af den samme genstand :-)







Når jeg har fået noget nyt,
som jeg er rigtig glad for og synes er pænt
kommer jeg simpelthen til at tage tonsvis af billeder af den samme ting.


Denne gang er det min fine dip dye pude fra Tine K.


(Det samme gør sig faktisk gældende inden for musik.
Jeg kan høre den samme sang igen og igen og igen og atter en gang,
indtil der dukker en ny sang op, 
og så starter jeg forfra med den sang :-) )

Funny thing, men sådan har jeg det bare,
så I kan altså forvente jer MASSER af billeder af mine nye Tine K puder :-)
Så er I advaret.

Nu er det tid til at gribe mandagen i uge 38, er det sørme blevet til.
Det betyder at der kun er 4 uger til EFTERÅRSFERIE,
jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Jeg glæder mig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar