mandag den 29. september 2014





Godmorgen, alle sammen :-)

Så starter en ny uge,
og der er nu kun 2 uger til efterårsferien.
Tralaaaaaaaa.










Jeg MÅ bare sige, igen, igen,
at jeg er SÅ GLAD for mine Tine K puder :-)

Først nu ser jeg at puderne står på ryglænet.
Det gør jeg for at undgå at hundevapsen ligger på dem,
når vi ikke er hjemme.
Det er nok at hun karter rundt med plaiden,
som meget hurtigt fik lange, lange tråde,
hvor maskerne er gået.
Hun kan være liiiidt hård ved tingene, den Line-pige.


Søndagen gik vældig stærkt.

Vi var bl.a. i vores lille kirke og overvære Sofie optræde med koret.
Det var hendes første optræden,
så vi var meget spændte.
Men det gik godt :-)

Billeder kommer senere.
Nu må vi hellere blive færdige,
og komme ud af døren.

Há en dejlig mandag.

Vi ses.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar