torsdag den 4. september 2014

En dagens og en fødselsdagsgave :-)






Morgen starter med en dagens



Jeans fra 'Tøj Til Dig', 
bluse fra Isabel Kristensen og 
sko fra Sofie Schnoor.

Fik i øvrigt farvet håret brunt i går.
Skal lige vænne mig til den nye farve.




Så er jeg klaaar
til en ny dag.





Og hvem er det så, der har fødselsdag i dag???

Det har MARLENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så hun skal selvfølgelig have en fin fødselsdagsgave,
som jeg købte i går i hovedstaden :-)

Og i gaven ligger det fineste ............
ha-ha, nej, det fortæller jeg selvfølgelig ikke,
for tænk om hun læste dette indlæg :-) :-) :-)


Billedet ovenfor afslører jo med al tydelighed,
at det har været nogle sene dage siden sommerferien sluttede,
og derfor får jeg ikke sørget ordentligt for planterne,
hverken ude eller inde.

Men NU må jeg vist hellere komme i gang med at se til dem.
(Godt de fleste er sukkulenter efterhånden :-)

Nå, nu er det afsted i fuld firspring ud af døren.

Há en dejlig dag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar