onsdag den 20. august 2014

Sofie og Mille kanin






Måtte lige vise jer,
nogle af de billeder jeg tog af Sofie i dag med Mille kanin.

De blev så gode, synes jeg :-)










Hvis man overhovedet har mulighed for det,
er det rigtig godt og meget livsbekræftende at have kæledyr.

Om det er hund, kat, kanin, fugl, hamster 
(eller sågar en lille mus :-) )
er underordnet,
men det at have en kæledyr
er noget helt særligt.

Da jeg var barn havde vi hund og kat,
og selv havde jeg marsvin og en undulat.

Jeg ELSKEDE alle dyrene,
og kunne øse al min kærlighed over på dem.

Til gengæld fik man nogen at tage sig af,
ubetinget kærlighed og en hel masse tryghed.

Det er en god ting :-)

Sofie er meget knyttet til både Mille kanin og til Line-vapsen,
og Line-vapsen ved nok, hvem den skal gå til,
hvis den er ekstra sulten og trænger til en ekstra godbid :-)

Jo, at have dyr er dejligt :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar