lørdag den 23. august 2014

Skulle bare lige .....






prøve Sofie's jumpsuit fra NoaNoa
for at se om snittet og farverne passede til mig :-)

Kunne selvfølgelig ikke vente
til den var blevet strøget,
og ved også godt at den sidder liiiiige tæt nok til kroppen på mig,
men hold op, hvor er den bare fin, den jumpsuit.

(Bliver godt om et års tid, når Sofie og jeg passer samme størrelse både i tøj og sko :-) )







Vel hjemme i det lille casa igen
efter en dejlig dag ved Lindenborg ved Roskilde :-)

Forinden stoppede vi i Roskilde i Acacia,
og købte den SMUKKESTE plante, jeg længe har set, i værtindegave.

Stor, fyldig og ca. 45-50 cm høj.
Jamen, det var så smukt,
og værtinden blev også vældig, vældig glad for den :-)

Jeg glemte desværre helt at tage et ordentligt billede af den inde i butikken,
så jeg har kun disse billeder, som overhovedet ikke viser,
HVOR flot den egentlig var.








Efter vi havde hentet Sofie hos Tine,
smuttede vi lige forbi Lanternen i Roskilde,
hvor man kan købe ROSKILDE'S BEDSTE IS :-)





Bageefter var det hjem til Line-vapsen,
som jo havde været alene hjemme hele dagen.

Nu er det tid til at slapper af i sofaen,
og bare hygge med guf og fjernsyn :-)

Dejligt :-)

Håber også I har haft en fantastisk lørdag.
Vi ses!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar