fredag den 15. august 2014

Så blev det weeeeeekend :-)






Sørme så,
og efter træning og et langt bad,
er jeg bare så meget klar til at holde weekend :-)

Det passede med at jeg kunne køre forbi 
og hente Christian på stationen efter træningen.
Emma var også på Roskilde station,
så vi kørte alle tre hjem til det lille casa.

HVOR VAR DET DEJLIGT AT SE HAM :-)
(og Emma med, selvfølgelig :-) )

Det var nu imidlertid ikke længe,
han var hjemme.

Ca. 1 time efter drønnede de to ud af døren igen,
og det er lidt usikkert, om de kommer herhjem og sover, 
eller det bliver hos Emma.

Det må tiden vise.

  

Jeg har sat et mærke over hans nr.
Tænker at det nok ikke er så smart at offentliggøre på en blog :-)





Det er altså helt underligt
at se Christian i militærtøj.
Og i stedet for sportstaske 
står der nu en grøn militærtaske med navn på :-)

Og stryge ......
Det gør han også nu,
og det skal være MEGET NØJAGTIGT,
eller får de at vide,
at det skal gøres om.
Sååååå det er med at øve, er det :-)





Nu er vi ved at gøre os klar
til at tage over på sportspladsen,
hvor der frem til søndag afholdes sports-/sommerfest.

Sofie skal sammen med en veninde til sodavandsdiskotek :-)
Sodavandsdiskotek er for børn op til 13 år.

Vi var ikke heeeelt enig om,
hvorvidt Sofie måtte komme med eller ej.

Jeg var ikke så meget for det,
og Henrik synes godt at hun måtte.

Vi indgik et kompromis
(gør man ikke ofte det i ægteskabet :-))
og går begge med hende og veninden derover.

Så kan vi se,
hvad det er,
og også om Sofie og veninden 
overhovedet synes om det :-)

Så nu må jeg løbe.

Vi ses.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar