torsdag den 7. august 2014

Hvor heldig kan man lige være






spørger jeg så bare :-)


Det blev ikke til stranden i dag.
Vejret var ligesom ikke rigtigt til det,
så vi kørte en tur til Roskilde havn,
og sluttede af med at spise på Ro's torv i Roskilde.

Forinden havde vi dog lige været forbi Roarsgave,
som er der, hvor Henrik havde et lille kolonihavehus
dengang jeg mødte ham :-)





Da vi gik rundt derude faldt pigerne over en kasse,
der stod uden for et hus.
'Se mor', sagde Sofie, og det første jeg sagde var,
'Kom så, piger, ikke stå og rode i skrald'.
Og inden i mig selv tænkte jeg 'Kors, altså, de to trolderikker dog'.




'Jamen mor, se der står det er gratis,
og der er fine ting'.

Nu var jeg jo blevet lidt nysgerrig,
så mens Henrik prøvede at kalde os alle tre til sig,
MÅTTE jeg lige hen og kigge,
og ganske rigtigt.




Der var nogle MEGET FINE TING,
og haps havde vi taget dem med os,
til Henrik's store fortrydelse.




'Altså, Nette, de gamle ting skal vel ikke ind i huset, hvad?.
De passer jo slet ikke ind hos os.
Sådan noget gammelt møg'.




Gammelt møg.
Altså, heeeelt ærligt, Henrik.
Det er MEGET FINE LAMPER, OG DE SKAL MED HJEM.
BASTA!!!!




Jamen, altså. SÅ FINE DE ER.

Nu skal de bare gøres grundigt rene,
så er de så gode som nye.
Og begge lamper virker.
Har nemlig prøvet dem af.

Ihhhh, hvor jeg glæder mig til at se dem,
når jeg er færdig med dem.





Roskilde havn er altid et hit.
Der er SÅ DEJLIGT,
og is hører sig til på en havnetur :-)




De to søde piger, altså.
Holder i hånd.

Nogle gange ved jeg altså ikke,
hvad der foregår i deres hoveder :-)

De havde nemlig taget Sofie's kunstige blomsterstilke med.
Én i hver hånd,
og hvor tror I de hurtigt endte?
Jooo, i MIN taske,
da de ikke længere gad at bære rundt på dem :-)




Her på vej ind på Ro's torv for at spise.




Pigerne synes ABSOLUT ikke
de er for store til at lege i bolderummet :-)
Og det synes jeg nu heller ikke, når jeg tænker mig om.




ER det ikke nogle fine stole.
JEG ville ikke have noget imod at have dem hjemme hos mig.

Og måtte derfor lige tage nogle flere billeder.
Italiensk restaurant, selvfølgelig.
Det er nok derfor jeg elsker den :-)




 

Så var det ellers tid til at komme hjemad til vores Casa.

Har lige snakket med Christian.
Tænk, han blev nr. 3 i cuba-testen i dag!!!!!!!!!!!!
SÅ FLOT!!!
MIN SØN.

Glæder mig så meget til at se ham i morgen.

Vi ses, og há en fantastisk torsdag aften.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar