fredag den 8. august 2014

Så blev det sørme fredag






og dermed Sofies sidste feriedag.
På mandag starter hun i 3. b!!!!

Jamen, hvor tiden dog går hurtigt.





På vejen hjem i går stoppede vi 
og plukkede disse søde, søde blomster i vejkanten.




Aftenen var dejlig, 
og en del af tiden blev tilbragt på terrassen i stearinlysenes skær.



Mit fine lys fra Broste købt på lagersalg i år.
Nu ærgrer jeg mig over, at jeg ikke købte flere.
De var jo helt vildt billige.
Alene krukken er så fin, og kan jo bruges bagefter til alskens ting.




Sofie fjolle-mus.
Hun er ved at dø af grin over at jeg prøver at tage et billede af hende,
hvor hun smiler S Ø D T til hendes mor :-)

Det lykkedes absolut ikke.
Hun var ikke til at stoppe,
og jeg kom også til at grine.






Åhhh, det var en d e j l i g aften,
og for første gang i flere uger lykkedes det os at komme i seng i rimelig tid.

Nu er det jo s n a r t hverdag,
så vi kan lige så godt komme ind i vanen.

Nu er det tid til at komme i omdrejninger.
Vi skal hjem og besøge min søde mor her til morgen.

Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar