torsdag den 14. januar 2016

Overvejelser




Sikke med sne, vi vågnede op til i nat.

Her, hvor vi bor, er der kommet meget sne,
så  for ikke at lave samme fejl som sidst,
skovlede vi sne T I D L I G T i morges,
så vi i det mindste kunne komme ud til postkassen :-)





Går lidt og overvejer,
om der skal laves lidt om indretningsmæssigt herhjemme :-)

Vil gerne have det lidt mere enkelt,
 og snart kommer vores fine nye møbel,
og den synes jeg kræver et lidt andet udtryk her i stuen,
end vi har i dag.




Min gamle kommode skal naturligvis blive stående.

Det er klart.

Den er jeg nemlig så glad for.




Men hylden over sofaen har vist udstået sin tid her hos os,
så her kunne jeg godt tænke mig,
at få nogle plakater og billeder op i stedet for.

Lidt i stil med den plakat,
som I lige kan skimte til højre på første billede.

Måske der også skal et nyt sofabord til?
Er ikke helt sikker,
for dette sofabord fungerer egentlig vældig godt.
Det er i hvert fald praktisk med glashylden,
hvor vi altid har pc'er, Ipad's og diverse bøger og blade liggende,
som vi lige nu er i gang med.

Et tæppe går jeg også at overvejer,
om vi igen skal have her.
Det er MANGE år siden, vi sidst havde et tæppe under sofabordet,
men tænker det vil være med til at samle møblerne i hjørnet.
 
Vi får se, hvad det ender med :-)
Men lidt skal der ske i år, tænker jeg.




2 kommentarer:

  1. Hejsa
    Uhh, glæder mig til at se hvad Du finder på af nyt hos Dig. Kender godt den følelse af at der bare skal ske noget nyt lige pluseligt.
    Og dine Kähler huse er bare sååå fine.
    Knus
    Marie

    SvarSlet
  2. Tak, søde Marie :-) LOVER at vise det, men du kan allerede se HVAD det præcist var, jeg talte om, på instagram. MIN FINE, FINE nye stol, og nu er jeg så gået i gang med at lave et moodboard over, hvordan stuen skal tage sig ud. BLIVER SÅÅÅÅ DEJLIGT at lave lidt om :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlet