søndag den 27. april 2014

One cool priest





DET HER SKAL I SE :-)

Vil lige dele dette videoklip,
som min mor viste mig for nyligt.

En hel, hel fantastisk mindefuld dag,
må det sandelig have været for dette brudepar.

Så rørende, og så smukt!

Og virkelig, virkelig

ONE COOL PRIEST





Jeg er selv vokset op i Karlslunde Strand, 
og her havde vi også en helt fantastisk karismatisk folkekirkepræst.
Helge Pahus hed han, og han var heller ikke bleg for at gribe guitaren og synge en sang :-)

Han startede i en lille trækirke,
men tiltrak så mange kirkegængere, at den hurtigt blev for trang,
og så byggede man i stedet en stor, flot og moderne kirke tæt ved stranden.

Der foregik mange, mange aktiviteter i kirken, 
både for de ældre og for de unge,
og det blev noget af et tilløbsstykke.
Så meget at der kom kirkegængere fra andre sogne.

På et tidspunkt havde man sågar et rum i kirken, 
som var bygget, så man kunne sende radio.
Ja, ja, jeg kom bare til at tænke på den tid, da jeg så det her klip.

For han var også ONE COOL PRIEST :-)

Dejligt at der findes sådanne karismatiske mennesker til,
som gør dagen til noget ekstra særligt og mindeværdigt
for os andre.

Há en fantastisk søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar