mandag den 25. januar 2016

At møde Alvin og hans venner





På RO's torv i lørdags mødte Sofie nogle af hendes ynglingstegneseriefigurer,
nemlig Alvin og de frække jordegern :-)




Det var noget af et tilløbsstykke,
og selvfølgelig skulle Sofie og hendes Nuser bamser
også hen og hilse på dem :-)




En STOOOOOR krammer fra Alvin
var noget Sofie kunne bruge.




Søde - og frække :-) - ser de også ud,
de 'små' jordegern.




Og der var gang i dem.




Og danse kunne de også :-)




Figurerne her af Alvin og hans venner
stod lige ved indgangen til biografen,
og dem måtte vi selvfølgelig også have et billede af.




Sofie og Henrik klar til biografen.
Nu var det tid til at få købt popkorn, sodavand og lidt slik,
for NU skulle der hygges :-)




Og det var filmen om 'Radiserne' det gjaldt i dag,
hvilket var grunden til, at Sofie havde slæbt ALLE Nuser-bamserne med.
De skulle jo OGSÅ se filmen :-)




Og hvad lavede jeg så imens?
Jo, jeg osede rundt i butikkerne.
I ro og fred, 
og bare nød at have gooood tid :-)

Var blandt andet i butikken 'Samsøe og Samsøe'.




Hvor jeg købte denne fiiiiiiiiiiine bluse,
som er helt vild blød at have på.




I fredags på vej hjem fra arbejde var jeg et smut i Roskilde,
da jeg efterhånden var udgået for diverse cremer,
og som I kan se på billedet fra 
omklædningsrummet i butikken 'Samsøe og Samsøe'
ligner jeg mere og mere en hængt kat.

Det er en meget travl periode lige for tiden,
og jeg kan derfor SLET IKKE SOVE, og det GÅR altså IKKE,
så her i weekenden tog jeg mig sammen, og gik TIDLIGT i seng, og stod SENT op.

Drak en masse vand i løbet af dagen, 
brugte god tid på badeværelset på en ansigtsbehandling,
huskede at tage vitaminpiller, spise morgenmad og masser af frugt,
og følte straks at jeg fik mere energi :-)

Måske det bare er indbildning,
men pyt med det, hvis det er tilfældet,
det vigtigste er, at jeg FØLTE mig meget bedre tilpas,
og så HAR man det jo også meget bedre, ikke sandt?

I hvert fald var det en god og hyggelig weekend,
hvor tiden for en gangs skyld ikke bare fløj af sted.
Det føltes nemlig, som om der var TID!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar