tirsdag den 26. januar 2016

Kender I det





jer bloggere derude,
at det er MEGET nemmere og hurtigere
at tage billeder med mobiltelefonen,
frem for at finde kameraet frem?

Selvom man jo så udemærket godt er klar over,
at man så går på kompromis med billedekvaliteten? 

Men det ER så meget nemmere, ikke sandt?




Så i dag får I altså også billeder
taget med mobiltelefonen,
og så må jeg vist hellere se at komme i gang
med at bruge mit kamera igen,
for kønt er det her jo ikke at se på.

Med mindre, altså, at man er til lidt grumsede billeder, selvfølgelig :-)


Freja er et yndet motiv på mine billeder :-)
Vores lille frække grav-spir,
som ser SÅ sød og SÅ uskyldig ud,
men er FYLDT med spilopper :-)




Tine K hjørnet kan man vel kalde dette :-)

En Tine K væglanterne, der pryder væggen,
og en Tine K pude i sofaen,
står vældigt godt til hinanden,
og så kom JEG jo også lige med på billedet, kan I se :-)




Slutter lige af med et billede fra soveværelset,
hvor rensdyrskindet pryder sengen,
men DET var ikke nogen god ide,
fandt jeg ud af senere.

For sørme om det rensdyrskind ikke fælder helt vildt meget,
hvilket resulterede i at vi havde hår OVERALT,
da vi tæppede af om aftenen :-(

Not so good.
Så det er sidste gang, det rensdyrskind ligger i vores seng :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar