søndag den 3. januar 2016

En ganske særlig dag




I dag er en ganske særlig dag,
for det er nemlig børnenes farmor's fødselsdag i dag.

78 år bliver hun,
and still going strong :-)




Og her ser I vores fødselsdagsgave til hende,
som selvfølgelig er noget hun har ønsket sig.




Indpakket i fint gaveparpir med vilde dyr
og med guldsnor, sort sløjfe og en sort bjælke,
så kan lave lidt larm :-)




Ja, ja, jeg ved det!
NU kan juletræet snart ikke mere :-)

Meeen liiiige et par dage mere klarer den nok,
for det er så hyggeligt om aftenen,
når lyskæden er tændt.




Sofie er sammen med en klassekammerat i biografen
og se den nye Disney Pixar film 'Den gode dinosaur' :-)

Det var et par glade piger,
der tog afsted sammen med klassekammeratens mor :-)
Og jeg er spændt på at høre,
hvordan filmen var.
Trailen er i hvert fald super god :-)

I måtte også lige have et par billeder af vinduskarmen i stuen.
Kammerstagen 'The ring' er fra House Doctor og købt i 'Zusammen' i Roskilde,
en super skøn butik med masser af skønne, skønne ting.
Det var bl.a. også i den butik,
jeg købte de flotte stjerner fra House Doctor
for et stykke tid siden.




Kaktussen er super, super nem at have med at gøre,
og den er faktisk allerede vokset en del
mens jeg har haft den.
Er spændt på at se, hvor stor den kan blive.

Nu vil jeg snart hoppe i badet,
og gøre klar til at fejre svigermor og børnenes farmor 
på den kinesiske restaurant i Roskilde,
hvor man bare spiser SÅÅÅÅ godt :-)


Vi ses :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar