mandag den 18. januar 2016

Hvis Nu Vi Kú





Bonsoir, mes amis :-)


Så er det igen tid til en super god sang.
Liiidt år på bagen har den.
Umiskendelig 1980'er lyd,
men 

HOLD OP HVOR ER DET FORTSAT BARE EN ØREHÆNGER :-)

Lyt selv sidst i indlægget :-)

Men først byder jeg på et par billeder fra stuen :-)





Prøv engang at se,
hvor STOR min fine grønne plante er blevet!
Er den ikke fin :-)




Masser af bøger og blade fylder godt op alle vegne,
bl.a. i skufferne i kommoden
og i den gamle æblekasse,
som jeg har sat på højkant,
så der var plads til MANGE blade :-)




Lille Freja-pigen er MEGET glad
for sin lille bamseting,
og vimser rundt med denne, sin lille pivdyrsgris
eller sit TÆPPE :-)
Det sidste er jeg knap så glad for,
da jeg er bange for, at hun vil have svært ved at skelne 
mellem sit eget tæppe og vores plaider!!!

Pivdyrene er jeg i øvrigt også en aneeeeelse træt af,
så Henrik og Sofie har fået forbud mod at købe flere af de rædsler :-)
For Freja-pigen kan VIRKELIG få gang i de pivdyr,
MEGET højt, og MEGET hurtigt efter hinanden :-)





WHAT!!!!
Er den ikke bare blevet STOR og FLOT!!!

Jeg er så stolt af den,
og SÅ glad for den.




Grønne planter er et hit hos mig :-)
Jeg er blevet fuldstændig bidt af dem :-)






Og NU er det så tid at nyde dette stykke musik
med forsanger Michael Elo i gruppen De 5.



Kendte ham faktisk kun fra de utallige Melodi Grand Prix sange,
hvor han sang som backup sanger,
men han er da faktisk helt god
- og så ser han da også helt vild søøøød ud med alle sine krøller :-) -


Fortsat god aften :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar