torsdag den 21. januar 2016

Gøre klar til et nyt år




En kop te om morgenen er ikke at foragte,
og slet ikke, når det er denne gode grønne te
fra Korsbæk-butikken i Roskilde.





Den fine lille tekande,
købte jeg nøjagtigt for et år siden.

Nemlig i Madison, Wisconsin,
og den er blevet flittigt brugt.




Opslagstavlen er ryddet
og dermed klar til et nyt år :-)

Jeg har et lidt ambivalent forhold til opslagstavler.

Jeg kan godt lide ideen om 
at have nyttige oplysninger hængende synligt og tilgængeligt,
f.eks. regninger, der skal betales,
og som af uransaglige årsager ikke går over PBS :-)

Men jeg KAN IKKE lide rodet, der hurtigt opstår,
specielt når opslagstavlen er så lille,
som tilfældet er med denne fra Georg Jensen.




Plakaten med Cirkel kaffe damen er en julegave fra forrige jul.
Den er så fin, og jeg er fortsat meget glad for den.
Kan købes mange steder,
men jeg købte min på Arbejdermuseet,
der ligger i Rømersgade i København.

Nu er det tid til at komme i omdrejninger.
En ny dag venter.

Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar