mandag den 25. januar 2016

At få lidt inspiration





Godmorgen, så blev det mandag morgen,
og en dejlig weekend ligger bag os.

I lørdags var vi en tur på RO's torv i Roskilde,
hvor Henrik og Sofie bl.a. var i biografen,
vi spiste en god frokost, shoppede lidt,
men mere om det i et andet indlæg.

Jeg vil nemlig vise jer nogle billeder jeg tog,
da jeg besøgte møbelforretningen 'Bolia',
men Henrik og Sofie var i biografen :-)





Det første billede, jeg vil vise jer,
er dette fantastiske sofabord.
Jeg er forelsket!!!

Elsker at det er rundt,
og at det har de 2 metalbordplader,
hvor ét af dem er guldfarvet.
Planet-bordet kan man kalde det,
hvor solen og måske mars
cirkler om jorden :-)

Det er vist så ikke liiige sådan,
det er i virkeligheden,
men så ved I, hvad jeg mener :-)




Det tykke råhvide tæppe er virkelig lækkert,
og vil passe sindsygt godt her hjemme.




Hvad siger I?
Er det ikke bare super, super flot.




Lidt flere billeder af nogle tæppeprøver,
og jeg må nok sige, at DETTE er min favorit,
at alle de tæpper jeg så på.




Tykt vamset og meget blødt.




Selvom jeg er glad for vores spisebord og spisebordsstole,
er det også sjovt at kigge på helt andre modeller,
og dette spisebord i mørkt træ er super flot.




Og så ville jeg ikke have noget imod,
at have bestik i guld!!!

Så cool :-)




Kan I kende denne sofa?
Det er sørme lige præcis den sofa,
som jeg skrev om i DETTE indlæg :-)

Vidste slet ikke at den var fra Bolia,
men ligeså flot, den er på billedet,
ligeså flot er den i virkeligheden.




Og oven i købet sat kr. 11.000,- ned!!!




Fin reol/skrivebordsfunktion med inspiration fra de reoler,
som jeg kan huske, vi havde i mit barndomshjem.
De var imidlertid med metalbøjler.
I ved sikkert, hvilke jeg mener.




Detaljen med den ruminddelte skuffe
er bare så fin.




Et RUNDT spisebord.
Me like :-)

Og super smart er det,
at det kan gøres større med tillægsplader.
På den måde behøver det ikke fylde meget til hverdag,
men har man brug for mere plads,
tilføjer man bare tillægsplader,
og vupti, har man et stort spisebord.

Den funktionalitet har vi også på vores spisebord,
og vi bruger det rigtig meget,
og er vældig glade for det.






Spisebordsstolen tog jeg også et billede af,
fordi jeg syntes at den var helt vild flot.
Helt i træ, og helt, helt enkel.




Måtte lige tage et billede af  planten her,
da jeg synes at det så vældig fint ud
med den grønne plante i en glasvase.

Måske man skulle prøve det af :-)


Det var så lidt inspirationsbilleder.
Elsker at ose rundt og kigge på fine ting,
men NU må jeg vist hellere komme i omdrejninger.
En ny uge starter :-)

Vi ses


Ingen kommentarer:

Send en kommentar