søndag den 17. januar 2016

Hvordan kan det være





at i løbet af ugen,
så har jeg den største lyst 
til at tilbringe tiden 
lige netop i dette rum.

I soveværelset.
I min seng.
Under dynen.

OG BARE SOVE!!!!

Når det så er weekend,
og jeg rent faktisk HAR mulighed for at sove,
SÅ GØR JEG DET IKKE.

Og hvorfor nu det?
Det er der såmænd flere årsager til.

Dels KAN jeg ikke sove,
og dels VIL jeg ikke sove.

Sove weekenden væk,
og så vågne mandag morgen,
og vide, at nu ligger 5 dage forud,
med forrygende travlhed,
 med tidlige morgener,
 og ikke mindst sene aftener.

Næææ, så hellere nå at gøre nogle af de ting,
som man bare går og glæder sig til i løbet af ugen :-)






Denne årstid er så absolut 
IKKE min yngligsårstid.

Sidste år i januar måned 
gik det dog lidt bedre,
for der var jeg jo på eventyr :-)

3 uger i Madison, Wisconsin, på kursus 
og lære en hel masse nyt,
og møde en hel masse nye mennesker.

Se, DET var lige MIG :-)
Og så tænkte jeg slet ikke over,
hvilken måned det var,
og at der var L A N G tid til foråret.

Og hvad kan man så lære af det?
Jo, såmænd bare den lille vigtige ting,
at når du laver eller gør noget,
du kan lide, 
så er alt bare meget nemmere,
og meget sjovere.

Livet er sjovere,
og JEG er sjovere af være sammen med :-)

Jeg savner energi,
at brænde for noget,
at gøre en forskel,
men jeg VED jo også godt,
at sådan kan jeg jo ikke have det HELE tiden.
Der er up's and down's,
og lige nu er der ikke meget up's, synes jeg.
Men det kommer!!
Det VED jeg :-)




De lange grå hørgardiner er vi blevet vældig glade for :-)
Købt i Ikea for kun kr. 300,-!!
Billigt, billigt og fine er de tillige med.

Sengetøjet er fra Casa De Luxe,
og det er bare virkelig skønt at ligge i.

Bestlitelamperne fik jeg i julegave
for nogle år siden,
og det HOLDER bare.
Jeg er lige så glad for dem i dag,
som da jeg fik dem :-)




Min ekalyptus-plante er vokset sig stor,
men hvad jeg ikke vidste, da jeg købte den, var
at den skal have vand HVER dag,
og MASSER af det,
og det er jeg jo ikke så god til,
så her for nogle uger siden
var den ved at gå ud for mig,
fordi jeg havde glemt at vande den i et par dage.
NOT SO GOOD!

Men jeg nåede liiige akkurat at redde den.
SO GOOD!




Puden er også fra Casa De Luxe,
og købt på udsalg i Bahne
for nogle år siden.




Lysestagen, som I kan se i vinduskarmen, er fra Broste,
og rejsetasken på kommoden er fra Tine K.
Den er SÅ fin, og jeg er SÅ glad for den,
men den er så stor,
at jeg ligner en Cirkeline,
når jeg bærer rundt på den :-)

Kommoderne er i øvrigt fra Ikea :-)
så fik jeg vist hermed nævnt alt.

Nu må jeg løbe.
Marlensen kommer om lidt,
og ordner mit hår.
Jubiiiiiii :-)




1 kommentar: