onsdag den 31. december 2014

Jubiiiiiiiiiiiiiiii






Sikke en vidunderlig start på nytårsaftensdag :-)

For første gang siden juleferiens start
sov jeg lige til kl. 8.45!!!

Sååååå dejligt endelig at kunne sove 
uden at vågne flere gange om natten.

Sofie og Henrik kørte efter morgenmaden til løb i Roskilde bypark,
og jeg kørte i træningscentret,
og fik trænet kroppen G O D T igennem.
Puuuha.

Nu sidder jeg her efter et dejligt langt bad,
med en kop dejlig varm grøn te med citron,
og laver dette indlæg :-)

Og jeg har det såååååå skønt :-)






Al julepynten er væk,
inkl. de to store blomsterdekorationer med juletræer, som jeg lavede 
og havde placeret både i stuen og på spisebordet i køkkenalrummet,
og ved I hvad?

Det er faktisk helt rart :-)





Helt rart med få ting fremme,
og det mere enkle i fokus igen.





Og jeg er bare 

SÅ MEGET KLAR

til nytårsaften :-) :-) :-)


Er I også det?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar