fredag den 26. december 2014

En hvid solrig 2. juledag





Det er en flot 2. juledag i dag.

Sneen udenfor lyser det hele op,
og solen skinner, så det er en fryd :-)





Jeg har fået hængt min fine væglysestage
fra Day Home op,
og det endte med at det blev i stuen,
den skulle være.

Prøvede lidt frem og tilbage,
men synes at det var det bedste sted,
så jeg rigtig kunne nyde den om aftenen,
når fyrfadslyset er tændt.




Kobberet lyser flot op,
når lyset er tændt.

Skal have fat i den anden udgave også,
som kan ses HER.

Det vil være superflot 
med begge væglysestager hængende under hinanden.





Fint view fra sofaen :-)

Nu er det tid til at komme ned at træne i Loop-centret.
Jeg har kun været til træning 1 gang i december måned!!!!
Og det SES,
så NU skal der ske noget.

Bagefter er det hjem og begynde at læse alt det engelske materiale op.
Nu er juleferien nemlig slut for mit vedkommende,
også selvom jeg officielt har juleferie frem til mandag den 5. januar.

Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar