onsdag den 17. december 2014

Det har været en DEJLIG dag i dag :-)





Som I læste i forrige indlæg,
havde jeg travlt i går aftes med at få pakket diverse ting og sager,
som jeg skulle bruge i dag.

Det tog næsten en halv time,
at pakke bilen i morges :-)
og afsted gik det så til arbejdet.

For i dag skulle jeg jo tage afsked med mine kolleger i enheden,
og derfor havde jeg besluttet mig for,
at de skulle have et rigtigt hyggeligt julebord
med juletræ, lys, julemusik og hele pivtøjet.

OG HVOR BLEV DET HYGGELIGT :-)
Tænk jer, én af mine søde kolleger havde oven i købet stået i går aftes
og bagt æbleskiver efter Claus Meyers opskrift!!!!

Det var bare SÅ sødt og betænksomt af hende,
og hold op, hvor smagte de bare G O D T!!!!!

 



Dette syn ventede mine søde kolleger,
da de kom ind i mødelokalet.

Jeg brugte rensdyrskindet som en del af bordpynten :-)
med først en hvid dug under, 
og brugte så den mørke dug, som bordløber.

I går aftes lavede jeg de to blomsterarrangmenter,
som primært var i grønne farver med
juletræ, masser af gran, kogler, hyacinter,
lærkegrene, eucalyptusgrene m.m.




Mine fine hjertelysestager i kobber 
var selvfølgelig også en del af bordpynten.




Som servietring brugte jeg et lille kobberjuletræ,
som jeg købte for et par dage siden i Netto!!!




Som en lille afskedsgave til hver af mine kolleger,
havde jeg lavet små stjerner af hvidt ler
købt i Panduro,
og med en snor af bast og pakket i cellofan,
så de helt fine ud :-)




Jeg havde også medbragt Christians højtaler
(eller hvad det nu hedder),
sat min Iphone til,
og så hørte vi ellers julemusik :-) :-) :-)

Og nu kan jeg løfte sløret for,
HVORFOR min kolleger hver skulle medbringe
en saks og en hæftemaskine :-) :-) :-)

Det var selvfølgelig fordi,
vi skulle lave en julestjerne!!!
Tralaaaaaaaaaaa,
og de blev alle vældig fine :-)
Jeg fik slet ikke taget billeder af
hverken de super gode æbleskiver, den flotte lagkage eller stjernerne,
men hvilken stjerne det var,
kan du se HER.

Billeder af de fine gaver, som jeg fik,
 må vente, da jeg helst vil tage nogle gode billeder i daglys


Men I kan tro, at det har været en DEJLIG dag :-)

Og tusinde tak for gaverne, alle sammen :-) :-) :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar