lørdag den 6. december 2014

TIL SALG!!!!!!!!!!!!!!




Som mange af jer ved,
er jeg ved at drukne i diverse nips,
som ALLE er så fine,
men som jeg jo altså ikke HAR plads til.
I hvert fald ikke det hele.

Det er også altid dejligt at kunne tilføje lidt nyt ind imellem,
men så kræver det jo også at jeg kommer af med noget,
for ellers kan jeg jo snart ikke være her!!!! :-)

Derfor sætter jeg nu noget af det til salg,
og håber at der er en ny ejer,
der bliver glad for det :-)


62 cm høj krystallysekrone i råhvid til 6 stearinlys.
Kr. 200,-





2 stk. sølvlysestager til bloklys.
Hhv. 27 cm og 17 cm høj.
Sælges samlet for kr. 60,- 
(SOLGT)




Vase i guld med smukt reliefmønster.
23 cm høj.
Kr. 60,-



Sølv/metalfad
35 cm
Kr. 30,-



Sød lille lysestage i træ og med læderhank.
19 cm høj og 10 cm bred.
Kr. 30,-





Staldlysestage i sølv.
56 cm høj fra bund til toppen af hanken og 13 cm bred.

Kr. 45,-



Kurv
24 cm X 20 cm

Kr. 25,-



Kurv med glasindsats til lys med hjerte.
21 cm høj, og bredden er 19 cm målt øverst.

Kr. 60,-
(SOLGT)





Kurv i sølv.
32 cm bred målt øverst.

Kr. 30,-



Hvis der er nogle af tingene,
du er interesseret i at købe,
så send mig en mail på jeanettehald128@gmail.com
eller ring/send en SMS på mobilnr. 2498 1281.


Há en fantastisk lørdag :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar