onsdag den 10. december 2014

En større krukke må der vist snart til og min drømmesofa






Min fine grønne plante ser ud som om den trives vældig godt,
for den er allerede blevet en del højere siden jeg købte den.

Jeg må vist snart plante den om i en større krukke,
så den får de bedste vækstbetingelser.
Skal bare lige have fundet den rigtige krukke.







Faldt over disse billeder af min drømmesofa i går.
Gervasoni Ghost hedder den.
ER DEN IKKE BARE FLOT!!!!!





Kan godt lide det kridhvide betræk i det krøllede look,
og alle de dejlige puder.
Man MÅ da sidde vældig dejligt i den, tænker jeg.

Nu er det tid for Sofie og jeg
at komme i omdrejninger.

Sofie sidder lige nu og åbner ALLE SINE JULEKALENDERE,
og det tager tid :-)
mens jeg liiiige sidder og laver dette indlæg.

Det blæser en halv pelikan derude,
og Christian skal på vagt i dag.
Håber han kan holde varmen, den fine dreng.

Henrik skal til Jylland i dag,
men spørgsmålet er om han kommer så langt,
for blæser det over 25 m/sek. lukkes Storebæltsbroen.

Vi får se,
ellers er han i hvert fald tidligt hjemme i dag,
og det er jo ikke så dårligt :-)

Nå, nu MÅ jeg i gang.

Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar