torsdag den 4. december 2014

CHRISTIANS FØRSTE VAGT PÅ AMALIENBORG!!!!!!






Det var en KÆMPE STOR oplevelse
at se Christian på hans først vagt på Amalienborg :-) :-) :-)

Så snart Henrik kom hjem fra konference,
kørte han, Sofie, Emma og jeg afsted ind til København.
Alle ville vi ind at se Christian på hans først vagt!!!





Og her står han :-)




Vores fine, fine søn
og passer på Dronningen og hendes familie :-)
I fin uniform og med bjørnskindshue på!!!!




Vagten starter kl. 12. og varer 2 timer ad gangen
med 4 timers pause.
Vi kunne jo desværre ikke være der kl. 12
(havde ellers været super med dagslys) 
så vi kørte derind så vi nåede at se vagtskifte kl. 18.00.

Her er det lige før Christian træder frem, 
og går hen mod det skilderhus,
han skal holde vagt ved.
















Jeg kan godt love jer for
at det er en meget stolt følelse man har,
når man står og ser SIN EGEN SØN gå vagt på Amalienborg.

Nu har man gennem årerne været derinde adskillige gange,
- også sammen med Christian, da han var barn :-) -
og så er det pludselig sin egen søn,
der går der i den flotte uniform.

Det er helt underligt :-) :-) :-)
så I kan nok forstå,
at i dag var en meget, meget særlig dag.




Emma var så sød at tage et billede af os,
med Christian i baggrunden :-)




Og her er det Emma :)


Det var sindsygt svært at tage ordentlige billeder, når det er så mørkt,
så jeg glæder mig rigtig meget til næste gang at komme derind,
hvor vi har aftalt at det skal foregå i dagslys,
så vi kan tage MANGE SUPER GODE BILLEDER af vores egen Christian.


Jeg tror aldrig jeg glemmer denne dag.

Christian, jeg er SÅ STOLT af dig :-) :-) :-)

ELSKER DIG :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar