tirsdag den 4. februar 2014

Nye posters




Jeg er så glad for mine fine nye posters.
Hvor de præcist skal hænge, ved jeg ikke lige.
Jeg prøver mig lidt frem og pludselig er den der.
Det er jeg sikker på :-) 







 


I morgen bliver en STOR dag for Christian og Sofie.
De skal nemlig i Falconer Teatret til koncert med Rasmus Seebach, tralaaaaaaaa.
Det var jo julegaven fra selveste julemanden, husker I nok :-)
og HVEM havde julemanden IKKKKKKKE tænkt på i den sammenhæng:
miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig 
vræææææl, buhuuuuuuuuuuu, snøft
Jeg vil OGSÅ gerne ind og se Rasmus Seebach.

Starter kl. 21.00 - liiiidt sent, 
men eftersom julemanden havde MEGET, MEGET svært 
ved at få fat i billetter, og dette er en ekstra koncert, var det bare med at slå til.
Joo, JEG forstår godt julemanden!!!
En enkelt dag, hvor man kommer sent i seng, går nok.

Glæder mig til at høre, hvordan koncerten gik :-)

Nå, slut for i dag.
Nu skal jeg afsted og hente Sofie hos en veninde.

Vi ses igen i morgen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar