søndag den 2. februar 2014

Et vemodigt farvel



var det i fredags, 
da jeg sagde farvel til super, super dejlige kolleger og ledelse,
og dermed satte punktum for 11 måneders eventyr.

Jeg plejer ellers ikke at skrive om personlige emner her på bloggen,
og da slet ikke om mit arbejde :-)
men nu ved I årsagen til at jeg ikke har været så meget inde på bloggen det sidste stykke tid.
Havde nemlig travlt med at få alle arbejdsopgaver færdige og klar til overdragelse.

Og seeeeeeeee de fine afskedsgaver jeg fik :-)

Et meget smukt armbånd, som er et rigtigt Jeanette smykke.

Er så glad for det, og har hængt på mig siden fredag morgen, hvor jeg fik det :-)

ER det ikke flot?


Og en super, super god termokaffekop,
som holder kaffen varm i MANGE timer.
Og læg mærke til farverne:
hvid og sølv :-)
Oven i købet med stempelkandefunktion, så jeg kan brygge kaffen direkte i koppen.
DET er da smart!
Og lige mig :-)



Fint dækket morgenbord til mine søde, søde kolleger


med 'a little something' ved hver kuvert

A star to at star

Ingen kommentarer:

Send en kommentar