onsdag den 19. februar 2014

Bag skyerne er himlen altid blå




Regnfuldt og gråt bød morgenen på, da jeg vågnede i morges.
Henrik og Christian var kørt MEGET tidligt på arbejde,
Sofie overnattede hos farmor,
så der var kun Emma, jeg og lille Line-vovse-pigen hjemme.

Hurtigt fik vi dækket et hyggeligt morgenbord,
og sad og hyggesnakkede om vind og vejr,
inden Emma kørte hjem.

Dejlig start på dagen :-)
og jeg glæder mig til resten af dagen.
Måske solen også titter frem på et tidspunkt :-)






Min fine, fine opstammede grønne plante.
Jeg tror det er en myrte, men er ikke helt sikker.

Så velbevandret i blomster og planter og deres navne er jeg nemlig ikke :-)

Jeg køber blot den jeg kan lide,
og husker at spørge til, hvordan den skal passes.
Hvad den så hedder, betyder ikke så meget.






Lige for tiden er jeg meget glad for træ 
og vælger også lidt mørkere farver i puder, blomsterkrukker m.m.

Det må bare ikke blive FOR mørkt igen,
men sammensat med hvide vægge og hvide møbler ser det rigtig godt ud,
synes jeg i hvert fald :-)






Som nogle af jer måske ved :-) :-) :-)
er jeg MEGET glad for puder.

Puder, synes jeg, er den hurtigste og mest enkle måde af ændre et udtryk på,
og jeg har en del forskellige af slagsen.
OG JEG ELSKER ALLE SAMMEN.

Har lige været inde på Tine K's webshop,
og fandt nogle helt FABELAGTIG FLOTTE PUDER fra hendes nye kollektion,
som jeg ønsker mig til min fødselsdag :-)
Kommer senere med et indlæg om det. 





Er den ikke bare fin?


I aften skal jeg hjem til Kathrin og høre om hendes rejse til Uganda,
så i dag bliver OGSÅ en dejlig dag,
selvom vejret ikke er det bedste,
og slet ikke så dejligt, som det var i mandags,
hvor solen strålede ned fra en skyfri himmel.

Men så tænker jeg blot, at 


BAG SKYERNE ER HIMLEN ALTID BLÅ


og der kommer atter en dag med masser af sol, lys og varme.

Jeg er glad.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar