lørdag den 15. februar 2014

Første dag i vinterferien




DEEEJLIGT
og tænk dig, en hel lang uge ligger foran :-)

Sofie er lige blevet hentet af min veninde Tine.
De to skal have en rigtig hyggedag i dag.
Henrik, Christian og jeg slutter os så til dem i aften,
hvor Sofie og Tine sammen har lavet aftensmad.
Uhmmmm, bliver spændende.

Henrik er ude og cykle nu,
og Christian har sovet hos Emma i nat,
og er taget lige derfra på arbejde,
så Line og jeg er helt alene hjemme.

Ikke så dårligt en gang imellem :-)



Min fine, fine blomst,
som jeg købte sidste weekend.


Og vores dejlige lille Linepige hygger sig i sofaen.
Så kær hun er.


Fjernsynet er flyttet over ved væggen ud til køkkenet.
Det skyldes at vi har købt nyt fjernsyn, 
som FORHÅBENTLIG kommer på fredag, tralaaaaaa.

Så nu ser der liiidt tomt ud i den side af stuen,
og jeg mangler også at få sat ledningerne ordentligt op,
men det når jeg nok.
Jeg har jo ferie :-)

Faktisk er vi blevet rigtig glade for den nye placering af fjernsynet.
Nu føles det mere som om vi ser fjernsyn SAMMEN,
og ikke som før, hvor én eller flere, sad med ryggen til de andre på den modsatte side.
Meget fint!


Nå, nu vil jeg smutte.
Skal et smut til Roskilde,
men inden jeg skal lige have hængt vasketøj op.

Var mærkelig nok ikke opmærksom på,
at hårfarven på mit nyfarvet hår 
kunne SMITTE af på hovedpudebetrækket
på mit fine, fine hvide hørsengetøj :-( :-( :-(
men HELDIGVIS kunne jeg fjerne det igen,
så sengetøjet er SOM NYT :-)

Vi ses :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar