torsdag den 15. januar 2015

Lidt billeder fra Epic




2. dag er vel overstået,
og jeg er næsten lige kommet retur til hotellet.
Kl. er ca. 18.00 om aftenen amerikansk tid,
og jeg er lidt træt i hovedet :-)


Som lovet tog jeg lidt billeder i dag.
Desværre er mobilen ikke det bedste værktøj 
til at tage gode og skarpe billeder,
men det får være :-)

Forhåbentlig kan I få en fornemmelse af,
HVOR STORT Epic egentlig er,
og alt det spændende kunst,
der står rundt omkring.
Det er en oplevelse.
Ingen jeg forlader Epic
SKAL jeg nå en guidet tur,
så jeg får set alle de fantastiske ting,
som jeg har hørt så meget om.






Jeg sidder på første række.
Not my choice, men fordi jeg var en af de sidste,
der kom ind i klasseværelset den første dag :-)

Men jeg sidder super godt her,
og med en meget dygtig sidemakker,
så det er ikke så dårligt :-)




Rummet er temmelig stort,
og alle pladser er fyldt op.
På dette billede kan man kun se halvdelen af klasseværelset,
så I kan nok forestille jer,
at det er stort og vi er mange :-)

Jeg er den eneste dansker.
Der er 3 fra Australien og resten er amerikanere.




De går meget op i temaer her på Epic,
og mit klasseværelse hedder Jedi,
og ligger på anden sal lige mellem Super Heroes og Star Wars :-)




Smuk høne i mosaik,
som står placeret ved kaffe, te og vand.




Den sødeste lille hundskulptur.
Ser næsten levende ud,
lige når man ser den første gang :-)





Masser af hyggelige niecher,
hvor man kan sidde og puste lidt ud
i de MEGET FÅ pauser,
som er i løbet af dagen :-)





Kæmpe store dobbeltskærme,
som sikrer at alle kan se hvad der foregår.


  

Og her sidder jeg :-)
Lige så fint,
og tager MASSER af noter :-)

Læbepomaden er placeret lige inden for rækkevidden,
og bemærk de søde små post-it i FINE farver :-)




Ser helt levende ud, ikke sandt?
Står placeret i området,
hvor vi spiser frokost hver dag.




Her ses et del af området,
hvor vi sidder og spiser frokost.
Selvom bordene ser små ud herfra,
er de det bestemt ikke.
Der kan sidde en del omkring et enkelt bord :-)




Bløde farverige tæpper overalt,
og selvom der er mange mennesker hele tiden,
larmer det altså ikke særlig meget,
hvilket til dels skyldes tæpperne, tror jeg.




En lille pause,
og så er det atter i gang.





Her er det Eric,
som er én af to undervisere,
umiddelbart inden vi går i gang efter en kort pause.




Og her den anden,
som er Trent.

Super dygtige undervisere, begge to,
men læg lige engang mærke til,
hvor unge de er!!!!

Og det er faktisk kendetegnet ved Epic.
Meget unge mennesker, 
men alle super dygtige, meget professionelle,
og virkelig venlige mennesker.

Imponerende :-)

Nu vil jeg se at komme i træningstøjet,
og få trænet kroppen igennem.
Det trænger jeg til efter at have siddet ned det meste af dagen.
Derefter er planen i bad, og så ud at spise.

Vi ses :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar