søndag den 4. januar 2015

Ready for The States







Sikke en fantastisk dag,
det er i dag :-)

Selvom det blæser en del udenfor,
gør det ikke så meget,
for solen skinner.

Jeg er ved at være så meget klar til næste weekend,
hvor jeg flyver til The States :-)
Nærmere betegnet Madison, Wisconsin.

Flyturen til Chicago tager 9,5 time,
og derefter skal jeg med en bus til Madison.
Hvis alt går vel,
og paskontrollen ikke trækker ud,
kan jeg nå bussen kl. 19,
med forventet ankomst kl. 22.20 i Madison.

Der er 7 timers forskel mellem Danmark og Madison, Wisconsin.
Dvs. her i Danmark, hvor klokken lige nu er 11.26,
er den 4.26 i Madison,
om morgenen altså.
HER kan du læse mere om tidsforskellen :-)





Rejsetasken fra Tine K er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FLOT,
og K Æ M P E stor :-)
Jeg havde godt læst målene på tasken forinden,
men alligevel overraskede det mig,
at den var SÅ ENORM.

Men flot er den,
og jeg er SUPER glad for den.




Tasken er i sort okselæder,
og det eneste, der egentlig mangler ved tasken er blot en lang rem.
Det havde været dejligt ikke kun at have 
en håndrem at bære så stor en taske med :-)

Men pyt.





En DEJLIG, STOR og MEGET let kuffert
fik jeg også af min mor.
ER DEN IKKE FIIIIN?

Farverne passer perfekt til mig.
Sort med en anelse gråt.
Uhhh, jeg er så glad for den,
og der kan være MEGET i den kuffert :-)






ENDELIG kom min nye vinterjakke fra Khujo.
Åhhhh, hvor ER den fin, og varm og smuk og dejlig.
Modellen hedder Cille, og er købt på Zalando.




Elsker at den går ned over rumpen,
så man ikke fryyyyyser.




Masser af super fede detaljer
i form af bl.a. knapper, lommer og 
super smart detalje er bindebåndet om taljen.





I kan nok forestille mig,
at jeg kan holde varmen i denne her, ikke?
Og se lige engang den SUPER FEDE hætte
med en SUPER FLOT pelskrave!!!!!

Uhhhh, den er bare så dejlig.

Det er også vigtigt, at den er varm,
for vejrudsigten i Madison for den kommende uge viser
mellem 8-17 minusgrader om dagen,
og mellem 14-25 minusgrader om natten!!!!

Brrrrrrrrrrrr, det er altså bare KOLDT!!!





Er det ikke bare nogle FINE, FINE ting,
jeg har fået :-)
Jeg er bare SÅ MEGET KLAR til at tage afsted :-)

Det eneste, som bliver lidt svært er,
at jeg er væk fra familien i hele 3 uger.
Det har jeg IKKE prøvet før,
og Sofie har lidt svært ved at det er så lang tid,
jeg er væk.

Vi har derfor aftalt,
at vi skyper en del :-)
Derfor er det også vigtigt,
at jeg hele tiden kender tidsforskellen,
så jeg ikke ringer dem op midt om natten i Danmark :-)

Det vil nok ikke være så populært.

Nå, nu er det i gang med læsningen,
og senere er det ud at spise dejlig mad.
Farmor holder nemlig fødselsdag i dag,
og det foregår på restaurant i Roskilde.
Jubiiii :-)


Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar