lørdag den 31. maj 2014

På venindebesøg i Roskilde






Netop hjemkommet fra hyggeligt besøg hos veninden Tine :-)

Tine er så heldig at bo i gåafstand fra Roskilde gågade,
og efter en dejlig kop kaffe, gik vi et smut ned i byen.



 


Jeg har tit mit kamera med, når jeg er i Roskilde.

Elsker at tage billeder af de smukke, smukke bygninger, som heldigvis er i overtal,
efter en fæl periode i 1960'erne, hvor man i den grad kun kunne bygge MEGET grimme bygninger.

Desværre er der fortsat en del fra den periode, men DEM tager jeg IKKE billeder af :-)
Gider simpelthen ikke at bruge krudt på at tage billeder af grimme, intetsigende bygninger.





   
 





Vi fik købt de fineste, fineste langstilkede pæoner med hjem,
og var også forbi fiskehandleren på torvet og købe store fine fiskefrikadeller med hjem til frokost.

Efter en dejlig frokost hos Tine var det tid til at vende næsen hjem mod Ågerup igen.

Senere er det afsted til Boserup Skov til skovløbet.
Vi skal køre i to biler, da både Christian og Emma tager med, foruden min søde veninde Anne.
Bliver helt sikker vældig hyggeligt.

Vi ses  :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar