mandag den 12. januar 2015

Så er jeg i THE STATES :-)




YES ;-)

og turen gik super, super godt.
Over alt forventning faktisk.
Tænk, her havde jeg ikke kunnet sove flere dage i træk op til afrejsen,
og så gik det bare så fint, alt sammen.






Her i Kastrup lufthavn på vej ind i flyveren.
Uhhhhhh, der fløj 1000 sommerfugle rundt i maven på mig.




Lige før take-off,
og jeg sidder mægtig behagelig i sædet :-)




DET HER var altså noget at det mest smarte.
Foran hver sæde havde man sin egen skærm,
hvorfra man kunne vælge film, dokumentarprogrammer, musik eller spil,
og med høretelefoner i øret og remotepanel i armlænet kunnet man så styre bl.a. lydstyrken derfra!!!

Jeg så 3 film!!!!!!,
og fik således overhovedet ikke læst noget på vejen derover :-)




Så er vi godt oppe i højderne,
og timerne viste sig at flyve afsted.




Snart var 9½ time tilendebragt med god mad undervejs og fin, fin underholdning.
Ja, så må jeg sige, at det har jeg ingen problemer med mere.
Hold op, hvor gik det fint, og jeg var bare SÅÅÅÅÅÅ LETTET :-)

På billedet kan I måske skimte sneen?
Vi er lige landet i Chicago lufthavn.




Igennem tolden gik det,
fingeraftryk og øjenskanning blev overstået i en hurtig vending,
og så løb jeg ellers ud for at nå Van Galder-bussen,
der skulle køre mig det sidste stykke 
fra Chicago, Illinois til Madison, Wisconsin.
Et tur på 3½ time, og jeg nåede liiiige akkurat bussen.
Puhaaa, så langt så godt.




Og her sidder jeg så i Van Galder bussen,
trygt og godt og i gode hænder hos en meget dygtig buschauffør.
Det kan altså anbefales.
Van Galder bussen :-)




15 minutter før jeg når Madison,
ringede jeg til hotellet,
som står klar, da jeg ankommer til Madison Universitetet.





En STOR og dejlig varm bil kørte mig det sidste stykke til hotellet,
hvor jeg ankommer kl. 23.00 amerikansk tid,
og kl. 6.00 om morgenen dansk tid.
Efter at have været på farten hele dagen og natten med
er det dejligt at lægge sig til at sove i en STOR SKØN SENG :-)




Flere billeder af bl.a. hotellet og byen Madison følger.

Vi ses :-)




1 kommentar:

  1. Hejsa Jeanette
    Hvor er jeg glad for at Du er kommet godt frem og at rejsen gik fint. Det er altid en laaaang flyvertur, men som Du selv skriver er der masser af underholding. Og SAS er bare de bedste at flyve med synes jeg !
    Sorry at jeg ikke naaede at svare Dig inden Du rejste, men min computer drillede, ogsaa kom jeg til at slette Din besked, da jeg skulle svare Dig osv :o)
    Jeg bor lidt udenfor NYC og det kunne bare have vaeret hyggeligt havde vi kunne moedes over en kop kaffe. :o) Men maaske en anden gang. NYC er ihvertfald en stor og spaendende by at besoege.
    Haaber at Du faar tid til at fortaelle om Din tur her paa Din blog. Jeg folger jo Dig dagligt :o)
    Sender Dig et STORT knus fra
    Marie

    SvarSlet